sobota, 21 marca 2009

Miss Bułgaria 2009: Mam silikony i sypiam z bogatymi facetami


Dnevnik.bg: Nowowybrana Miss Bułgarii 2009 Antonija Petrowa powiedziała, że nigdy nie ukrywała faktu, iż ma silikonowe piersi.

W wywiadzie dla gazety „168 godzin”, zatytułowanym „Miss Bułgarii 2009: Mam silikony i sypiam z bogatymi mężczyznami”, Petrowa nie zaprzecza, że ma implanty i że są one prezentem od jej chłopaka, Rosjanina.

„Mój przyjaciel jest bogaty, ma poważny biznes i nie muszę się z tego tłumaczyć”, powiedziała Petrowa w wywiadzie. „Zawsze byłam z mężczyznami, którzy mieli pieniądze, bo oni po prostu wiedzą jak się o mnie troszczyć”, wyjawiła nowa Miss Bułgarii.

„Nigdy nie byłam biedna, dlatego teraz nie zamienię się w tanią prostytutkę, którą każdy może kupić”, ciągnie dalej Antonija.

Według gazety „168 godzin” Petrowa jest częstą klientką luksusowych, sofijskich butików i nocnych klubów i można ją najczęściej zobaczyć jak jeździ swoim potężnym mercedesem.

Wybór Petrowej na Miss Bułgarii 2009 wywołał wiele negatywnych reakcji w środowiskach internetowych, mediach i wśród opinii publicznej. Według większości komentujących, wybór dziewczyny został zmanipulowany, zwłaszcza, że po raz pierwszy, wybór został dokonany poprzez głosowanie sms.

Antonija zebrała 40% głosów.

Fakt, iż nowa miss jest jedną z najstarszych uczestniczek w historii konkursu – ma 24 lata – również stawia pod znakiem zapytania uczciwość wyborów.
To już drugie podejście Petrowej do konkursu Miss Bułgarii.

Przetłumaczono z Dnevnik.bg


Dla tych, którzy chcieli by się przyjrzeć Petrowej - Антония Петрова. Polecam również grupę na Facebooku: Мис България 2009 е КРОКОДИЛ !!!!

Brak komentarzy: